وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

ارتقای آموزش فناوری‌نانو با استفاده از qNano

کالج فنی Forsyth در وینسون سالم (Winston-Salem) در کارولینای شمالی، اولین کالج در ایالات متحده آمریکا است که از سیستم تحلیلی نانوذرات qNano در حوزه برنامه‌های آموزشی فناوری‌نانو استفاده می‌کند. این فناوری جدید به دانشجویان اجازه می‌دهد تا دوره‌های مطالعه و بررسی ویژگی‌ها و رفتار نانوذرات را در Forsyth Tech دنبال کنند.

به گفته کوین کانلی، هماهنگ کننده برنامه آموزشی فناوری‌نانو در کالج فنی Forsyth، «نانوذراتی نظیر پروتیین‌ها و پلیمرها بسیار کوچکتر از طول موج نور هستند، لذا با نگاه کردن به آنها، تشخیص اندازه واقعی آنها امکان‌پذیر نیست. qNano با کنترل دقیق تنها چند متغیر، اندازه‌گیری دقیق نانوذرات را ممکن می‌سازد. لذا qNano یک ابزار آموزشی بسیار مناسب است».

مدرک فناوری‌نانو کالج Forsyth Tech از شش سال قبل آغاز شده و در نوع خود تنها برنامه‌ی آموزشی در جنوب شرق ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

هنز وان در روم (Hans van der Voor N )، مدیر شرکت Izon Science بر این باور است که «فعالیت در جهت بهبود آموزش فناوری‌نانو بسیار اهمیت دارد. qNano برای آموزش اندازه ذرات، تعداد و نیروهای عامل در نانوذرات بسیار مفید بوده و در فشارها و ولتاژهای مختلف و پایش رفتار ذرات، توانایی منحصربه‌فردی دارد.

برنامه فناوری‌نانو Forsyth Tech دانشجویان را در تعیین مشخصات و سنتز مواد برای کاربردهای زیستی، شیمیایی و الکتریکی در مقیاس نانو آماده می‌کند.

Forsyth Tech از طریق همکاری با موسسات آموزشی‌ای نظیر دانشگاه ویکتوریا در ولینگتن، مهارت‌های دانشجویان را ارتقا می‌دهد.

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد