وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

پیام مدیر گروه ....... مهدی امراللهی

با سلام و آرزوی توفیق روزافزون

دانشجویان محترم می توانند جهت پیگیری امور خود از طریق شماره تلفن همراه و یا آدرس پست الکترونیکی زیر با اینجانب تماس حاصل فرمایند:

شماره تلفن همراه :   ۰۹۱۲۵۱۸۷۴۶۴

آدرس پست الکترونیکی : m.polypu@gmail.com

                                                                                        مهدی امراللهی


نظرات 1 + ارسال نظر
سروناز پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 http://www.hamisheonline.com/index.php

سلام
مطلبت رو خوندم جالب بود اگر چه من خیلی کم تو وبلاگ ها نظر می نویسم ولی فکر کردم برای وبلاگ شما نمی تونم نظری ندم
من مدیر یک وب سایتم به نام همیشه آنلاین
دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم
ما تو زمینه کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می کنیم
من سرو ناز هستم و دوست دارم با هم در صورت تمایل همکاری داشته باشیم

همیشه آنلاین - قدرتمند ترین وب سایت در زمینه فراگیر پیام نور
www.hamisheonline.com
منتظر پاسخت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد