وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

تالیف و چاپ کتاب آناتومی حرکتی توسط عضو هیات علمی واحد امیدیه

کتاب آناتومی حرکتی توسط روح اله ولی زاده عضو هیات  علمی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه تالیف وچاپ گردید.روح اله ولی زاده در گفتگو با خبر نگار ما در خصوص تالیف این کتاب گفت:آناتومی حرکت یکی از دروس اصلی و پایه رشته تربیت بدنی است که فراگیری آن  یکی از مقدمات و ضروریات درک دقیق مفاهیم علوم ورزشی نظیر حرکت شناس ی ، آ سیب شناسی ، بیو مکان یک و ...می باشد و هم اکنون نیز به عنوان یک موضوع ضروری در آموزش مربیان ورزشی شناخته شده است .

وی در ادامه گفت:علی رغم انتشار منابع متعدد در این حوزه هنوز به انتشار کتب مرجع در زمینه آناتومی حرکتی نیاز شدید وجود دارد که کتاب های مرجع آناتومی که درآموزش پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد ، متناسب با نیازهای دانشجویان رشته های پزشکی تدوین شده است و به طور کلی برای افراد رشته های غیر پزشکی متناسب نمی باشد .

ولی زاده درخصوص ویژگی های این کتاب گفت:کتاب حاضر علاوه بر تناسب مطالب برای دانشجویان رشته تربیت بدنی ، تسلسل و پیوستگی مطالب است به طوری که هر مطلب مقدمه ای برای مطلب بعدی است ، ساده نویسی و مصور بودن (تصاویر برگرفته از سایت های معتبر علمی) از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می باشد. این کتاب مجموعه کاملی از مطالبی تحت عنوان آناتومی حرکتی است که رهگشای ذهن دانشجویان رشته تربیت بدنی ورزشکاران و مربیان و پایه قوی در فراگیری دروس علوم زیستی است.

گفتنی است تالیف این کتاب با همکاری دکتر مسعود نیکبخت و یداله زیبای یکتا صورت گرفته که در ارائه مطالب این کتاب سعی شده است اطلاعات مرتبط با هر عضو (استخوان شناسی ، مفصل شناسی، عضله شناسی و حرکت شناسی )در یکجا و پیوسته آورده شود تا فهم مطلب بهتر صورت گیرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد