وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

نخستین نشست هیات داوران PPS 2011 برگزار شد


نخستین نشست هیات داوران PPS 2011 برگزار شد


روز هشتم خرداد ماه، دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر میزبان حدود 50 نفر از اساتید این رشته بود که به دعوت ریاست کنفرانس PPS 2011 جهت تعیین استراتژی و هماهنگی های لازم برای داوری مقالات این کنفرانس گرد هم آمده بودند.

به گزارش سانا، در این مراسم آقای دکتر نازکدست گزارشی از فعالیت های انجام شده علمی و اجرایی کنفرانس به حاضرین ارایه کردند و در نهایت پیشنهادهایی از سوی افراد حاضر در جلسه مطرح شد که به تایید جمع رسید. در هر سمپوزیم چهار برگزارکننده که یک نفر داور خارجی و سه نفر برگزارکننده داخلی هستند، زیر نظر یک دبیر، مقالات رسیده را بین داوران توزیع و نتیجه نهایی پذیرش به صورت سخنرانی، پذیرش به صورت ارایه پوستر و رد مقالات و ... را اعلام خواهند کرد.
این کنفرانس معتبر بین مللی برای اولین بار 24 تا 26 آبان ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد. برگزار کنندگان کنفرانس یاد شده دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت، انجمن پلیمر ایران و انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی هستند. تاکنون پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، شرکت پلی پروپیلن جم، شرکت لاستیک بارز، پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ و پتروشیمی مارون از این کنفرانس حمایت مالی کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد