وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

شرکت بازرگانی پتروشیمی 8 محصول پلیمری را با شرایط ویژه به فروش م

شرکت بازرگانی پتروشیمی 8 محصول پلیمری را با شرایط ویژه به فروش می‌رساند

شرکت بازرگانی پتروشیمی طبق روند چند ماه اخیر برای حمایت از تولیدکنندگان جزء که قادر به خرید محصولات مورد نیاز خود از طریق بورس کالا نیستند، 8 محصول پلیمری را با شرایط ویژه به فروش می‌رساند.
به گزارش سانا، فهرست این کالاها شامل پلی‌اتیلن سبک فیلم 020، پلی‌اتیلن سبک فیلم 0075، پلی‌استایرن معمولی 1540، پلی‌استایرن مقاوم 7240، ABS، پلی‌اتیلن سنگین تزریقی HI0500، پلی‌اتیلن سنگین تزریقی I3 و پلی‌ وینیل کلراید S-70 است. شرایط خرید این محصولات برای تولیدکنندگان جزء که مصرف ماهانه آنان بر اساس ظرفیت درج شده در پروانه بهره برداری، کمتر از حداقل مقدار خرید محصولات پتروشیمی در بورس است، به این شرح است: مصرف‌کننده باید دارای پروانه بهره‌برداری فعال مرتبط باشد، ظرفیت پروانه بهره‌برداری ماهیانه حداکثر 20 تن باشد و هر ماه برای هر مشتری یک حواله 10 تنی صادر می‌شود.
افزون ‌بر این، زمان تحویل کالا یک هفته پس از صدور حواله و محل تحویل انبار شرکت بازرگانی پتروشیمی در تهران (رباط کریم) است. بسته بندی کالاها نیز به صورت کیسه 25 کیلویی (پالتایز) اعلام شده است. خریداران می‌توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت و با استفاده از گذر واژه اینترنتی نسبت به ثبت درخواست خرید خود اقدام و پس از تایید اولیه درخواست نسبت واریز وجه از طریق سیستم بانکی (شتاب) به حساب شرکت بازرگانی پتروشیمی برای صدور حواله و تحویل کالا اقدام کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد