وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

زنگ تفریح ۲...........


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامmahsae-ali

به رفقای  دوست داشتنی خودم.

ای. وای. الاهی موش بخورتون.

من دوباره اومدم با یه زنگ تفریح دیگه.

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

تجویز بنده خیلی محترم اینه که برای چند لحظه هم که شده.http://eshghamm.blogfa.com/


هر چیزی که مربوط به دانشگاه میشه رو بزارین کنار....

که این چیز ها شامل هر چیزی میشه(کتاب جزوه.... ومن چه میدونم دیگه هر چیزی که

شمارو یاد دانشگاه می ندازه)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...................اه خدای من

دوستانی که قرار امتحان ************روبدن خسته نباشن.

و دوستانی هم که امتحان************ رو دادن خسته نباشن.mahsae-ali

خود شما  دوست عزیزی که الان داری این مطلب رو می خونی تا حالا تو این مدت امتحانات یه نگاه تو ایینه کردی .

از بس که درس خوندی اب شدی. ببین ببین اره اره ببین چه قدر زیر چشمات گود رفته.....

خدایی نکرده زبون ام لال انگار خود یه معتاد شدی ....

ههههههههههههههههههههههههههوووووووو...

واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا..

بابا همین که میگی شبیه معتادا شدی دیگه...

ای وای خودم گفتم..

هه هه هه هه

(چه بی مزه حال خودم به هم خوردmahsae-ali)


بگذریم.....

به دور از شوخی و خنده .

از شما دوستان گلم  می خوام که داخل بخش نظرسنجی بنویسید.

 چه جور مطالبی توی وبلاگ درج بشه .

از نگاهاتون که به وبلاگ ما هدیه کردید ممنون.


نویسنده مریم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد