وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

استفاده از ملخ کامپوزیتی در موتورهای دریایی

شرکت Airborne Composites برای اولین بار ملخ کامپوزیتی برای موتورهای دریایی توان بالا ۱۴۰۰ کیلو وات ساخت.

به گزارش سانا، این ملخ کامپوزیتی که در سپتامبر ۲۰۱۰ به نیروی دریایی هلند تحویل داده شد، تا سال ۲۰۱۱ تحت آزمون های عملکردی مین روب های کلاس ALKmaar قرار گرفت. بزرگترین مشکل ملخ هایی که از جنس برنز ساخته می شوند، خوردگی است که با تأثیر بر شکل پره، سبب ایجاد جریان متلاطم و در نتیجه لرزش و صدا می شود و فعالیت کشتی مین روب را دچار اختلال می کند.
پیشگیری از این وضعیت هزینه های زیادی دارد و در زمان تعمیر- نگهداری کشتی را نیز از سرویس خارج می کند. جنس این ملخ ها، کامپوزیت کربن- اپوکسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد