وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

Bio- Tec Enviromental نوع جدیدی از افزودنی پلاستیک

Bio- Tec Enviromental نوع جدیدی از افزودنی پلاستیک را معرفی می کند که ۴۵ درصد زیست تخریب پذیری پلاستیک ها را تنها در ۱۴ روز نشان میدهد.


بعد از چندین سال توسعه، Bio-Tec Enviromental این روز ها اقدام به تولید نوع دیگری از افزودنی های پلاستیک زیست تخریب پذیر کرده است. محصول جدید، سخت ترین آزمون های بین المللی ASTM را برای زیست تخریب پذیر بودن بی هوازی مواد پلاستیکی گذرانده است. همچنین از نظر اقتصادی و کارایی از انواع قبلی خود پیشی گرفته است.

فرمولاسیون جدید آن ها مواد را تا پنج برابر سریع تر از Bio-Batch ( نوع دیگری از افزودنی های پلاستیک ) زیست تخریب پذیر می کند. ( Bio-Batch ها در سال ۲۰۰۶ برای تولید پلاستیک های زیست تخریب پذیر طراحی شدند. این افزودنی ها طراحی منحصر به فردی دارند که اجازه می دهند پلاستیک تا زمانی که در محیط میکروبی قرار نگرفته طول عمر نامحدودی داشته باشد.

افزودنی های زیست تخریب پذیر Bio-Batch گستره ی کاربردی وسیعی از PET تا HIPS را دارند و در PP، PE،  PS و PVC نیز استفاده می شوند.) حال این افزودنی های جدید می تواند در ۷/۰ درصد وزنی، کارایی لازم برای ارائه ی مواد پلاستیکی ۱۰۰ درصد زیست تخریب پذیر را  در مدت معینی بدهد. همانطور که در این مورد، روش ASTM برای زیست تخریب پذیری بی هوازی تأیید کرده است، افزایش سرعت واکنش اجازه می دهد میکروب ها ساختار پلی پروپیلن و پلی اتیلن را تا ۴۵ درصد از بین ببرند.  بخش سوم آزمون هم، برای PVC، پلی استایرن، PET، EVA و انواع مختلف رزین های بزرگتر دیگر نتایج فوق را تأیید می کند.

Bio-Tec Enviromental پتنتی را برای این محصول ثبت کرده است. John Lake ( رئیس دانشگاه CEO ) می گوید: ما کار جدیدمان را به منظور استفاده در دماهای بالا ( بالاتر از ۵۵۰ درجه فارنهایت ) طراحی کرده ایم. این چنین خواص با کارایی بالا  احتمالاً برای استفاده در رزین هایی مانند ABS، نایلون ها، rubber ( لاستیک یا کائوچو ) و نیاز های بیشمار دیگر پذیرفته شده است.

گروه R&D ( یکی از گروه های Bio-Tec Enviromental ) انتظار دارد که به ترکیب حالت مایع فرمولاسیون در یک چهارم دوم سال ۲۰۰۹ دست یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد