وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

وبلاگ مهندسی پلیمر ۸۷

به وبلاگ تخصصی بچه های مهندسی پلیمر 87 دانشگاه امیدیه خوش آمدید.

رینولدز پلیمر تکنولوژی آغاز بکار آتش جدید دارای امتیاز معماری اک


dura_012_low

راجر رینولدز ، مدیر عامل شرکت گفت : "ما بسیار در مورد آوردن این محصول جدید دارای امتیاز آتش به بازار هیجان زده ، ".  «در طول سال ، معماران و طراحان شده اند تقاضاهای مصرانه برای عقب انداز آتش اکریلیک. برخی از زمان در بخشی از ما را در زمان به توسعه مادی ، اما ما فکر می کنیم کار سخت خواهد بود که ارزش آن را زمانی که طراحان تحقق بخشیدن به امکانات این مواد است . "

پس از یک چرخه توسعه طولانی ، R - TM بازیگران دورا از فرآیند ظهور برنده روشن . با استفاده از این محصول وجود دارد امکانات طراحی تقریبا بینهایت هستند.

محصول دورا می تواند به عنوان خلاق و یا به عنوان تابعی که شما باید آن را به صورت ، اظهار داشت : "پل گاردنر ، معاون رئیس جمهور از مهندسی است. formable و bondable ، تا هر تعداد از اشکال سفارشی می تواند باشد ایجاد شده است. این را نیز به عنوان مواد در R - بازیگران TM سراب خط محصول ، که اجازه می دهد تا رنگ های سفارشی ، گرافیکی ، و یا تصاویر را به توان بر روی آن تکثیر موجود است. "

R - TM بازیگران دورا می آید در جامد سفید مات و مواد جامد سیاه و سفید مات ، که ایده آل برای استفاده به عنوان است و یا در R - بازیگران TM بافت خط تولید. توسعه از رنگ سفید شفاف است که تقریبا به پایان رسیده است ، که اجازه می دهد تا برای انتقال نور کافی به خوبی مناسب برای برنامه های کاربردی ، دارای نور پس زمینه مانند sconces دیوار یا قاب سازی نورانی است. رنگ های دیگر نیز در دسترس هستند در R - TM بازیگران محصول دورا.

زمانی که به عنوان یک ماده در R - بازیگران TM خط تولید سراب استفاده می شود ، معماران و طراحان می توانند از طیف وسیعی از الگوها و رنگ استاندارد انتخاب کنید ، یا آنها ممکن است تصاویر سفارشی و یا گرافیک بر روی مواد تکثیر را ارسال کنید.


درباره رینولدز پلیمر تکنولوژی ، شرکت
رینولدز پلیمر تکنولوژی به عنوان تولید کننده پیشرو ، fabricator ، طراح ، و نصب R - اکریلیک TM بازیگران و ورق رزین شناخته شده است . محصولات خود را به صورت گسترده در معماری ، مهمان نوازی ، علامت های ، آکواریوم ، و صنایع علمی در سراسر جهان استفاده می شود. با بیش از 25 سال تجربه ، RPT به طور مداوم بالا بردن استاندارد را برای آنچه می توان با R - بازیگران اکریلیک رزین های TM و انجام می شود. مقر اصلی آن در تقاطع بزرگ در ایالات متحده آمریکا ، کلرادو ، RPT نیز عملیات در Rayong ، تایلند. ارسال www.reynoldspolymer.com برای اطلاعات بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد